Sunday, September 6, 2009

Pengisian Ramadhan

Salam Ramadhan kepada para pengunjung yang dirahmati Allah. Sempena bulan yang mulia ini, SK Membedai tidak terlepas daripada mengadakan program yang mengukuhkan iman di hati.

Program yang dijalankan dalam bulan Ramadhan ini sekaligus merangkap sebagai bulan Panitia Pendidikan Islam SK Membedai. Antara program yang sedang dijalankan adalah aktiviti tadarrus al-Quran peringkat sekolah yang mana ia dijayakan oleh Guru-guru Pendidikan Islam & Guru-guru j-QAF serta murid-murid yang terpilih.

Untuk pengetahuan, program ini merupakan salah satu program tahunan panitia SK Membedai. Sebagai makluman khususnya kepada pihak pengunjung di kalangan ibubapa murid SK Membedai, program ini dijalankan pada setiap hari persekolahan pada jam 7.00-8.00 pagi.

Untuk perhatian Pegawai Angkat SK Membedai,Jabatan Pelajaran Wilayah Persekutuan Labuan, Ustaz Mohd. Farihi b. Ab. Halim, sekiranyan ingin meraikan majlis ini, silalah ke sekolah seperti masa yang telah ditetapkan. Tidak lupa juga kepada guru-guru SK Membedai,pihak panitia mengucapkan jutaan terima kasih kerana turut sama menjayakan aktiviti panitia yang mana mereka juga terlibat dalam program tadarrus al-Quran.

0 comments:

Followers

Pengunjung

Top Viewer

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP